laupäev, 2. oktoober 2010

Reedene õhtu...

Kell on juba palju ja mina veel püsin ärkvel...

Oih, reedene õhtu möödus üle pika aja mõnusalt - üksi kodus, pimedad toad ja küünlad põlemas ja mina ainult teleka ja teega...

Teate,et miks mõnusalt? Kuna iga nädalavahetusel sai midagi tehtud - peod ning sõbrad! Üle pika aja ma lihtsalt istusin kodus, nautisin üle pika aja vabadust ja puhkust! Aga jah, elu on ju kord elamiseks, tuleb võtta elust kõike, mida tal pakkuda on!

Aga jah, täna õhtul siis veel klubitama, eks vaatab, mis sellest välja kujuneb...

See selleks, ma vist nädalavahetuseti harjunud olema nii kaua üleval, et unereziim nüüd täitsa segi - und ei tule üldse! Proovin juba juua 6ndat korda teed,et tududa saaks, aga näib,et ei saagi.

Ma korra käisin rõdul - nägin kauneid tähti taevas, selge taevas... aga ööd on juba nii külmemaks läinud, varsti ongi juba tõeline sügis käes, mil peab kindaid kandma ja soojaid riideid! Aga mina juba ootan talve - jõule ja valget lund! Miks just jõule, kuna siis veedan kindlasti oma perega aega terve päev!

Uskumatu, kuid see on tõsi, oma pesakeses elamisest saab varsti terve kuu! Vapustav, aga vanematega elades tundus,et aeg lendab normaalselt, aga omaette elades on ikka täitsa teistmoodi tunne, aeg nagu lendaks lennutiivul, enam ei saagi aru, mis päev on täna...

Aga jah, ma parem lõpetan nüüdseks...

Mõnusat nädalavahetust teile!

Olge ikka mõnusad!

Kommentaare ei ole: