neljapäev, 30. september 2010

Igapäev on lehekülg sinu eluloos...

... see vastab tõele, kui me kirjutaksime üles kõik täpselt, mida me ühes päevas teeme,siis ongi ööseks terve lehekülg täis.

Juba käes on kolmapäev, raske uskuda,et mida vanemaks ma lähen,seda kiiremini aeg möödub. Lausa kahju on... tahaks olla ikka veel noor ja muretu, elada veel vanematega, kuulda vanemate manitsusi.

Ma vaikselt igatsen oma õeraasukest, ma ei tea miks,aga ma vaikselt igatsen teda... tean,et ta on vahel paha olnud,aga ikkagi parim! Katu, vaata, et sa mind ära ei unusta!

Aga jah, ma lausa naudin oma elu praegu - kiired ajad on, ma tean! Aga ikka, oma kodu on ikka kõige parem ja teate mis, mis kõige parem on - küünlad, soe tekk ja tee! (L)

Ja Mari blogist leidsin ühe videoklipi, mis on tõepoolest niii kaunis! Ilma häälteta armastus - http://www.youtube.com/watch?v=uy0HNWto0UY&feature=player_embedded !

Katu, ma armastan sind väga!






Pehmeid patju teile!

Kommentaare ei ole: