reede, 7. jaanuar 2011

Uus aasta - new year?

Uus aasta - uued lubadused, uued lootused, uued unistuste täitumised?

Nii, mida ma küll lubama peaksin - kõike nii öelda lubada ei saa küll, aga jah, nii palju ma üritan sel aastal ära teha, kui ma suudan :) aga jah, uued unistuste täitumised - need jäävad minu enda teada, kui ma siia kirjutan ja siis kõik näevad ju:) Aga jah, uute lootuste seas - ma loodan,et sellel aastal austatakse kurte rohkem ja et kõik kokkuhoidvad oleksid :) Ma tahaks siia nii palju kirjutada,aga ma ei oska hetkel oma emotsioone välja lasta... ma olen ... kinni. Mul on kahju paljudest inimestest, mul on kõigest kahju. Ja ma loodan, et uue aasta algusega tulevad uued asjad, uued lootused ja uued võimalused. Minu jaoks algas uus aasta vahvalt, aga jah, ikka pidi õnnetus juhtuma... aga päris hea mälestus euro tulekust, millega ma pole üldse rahul - hinnatõusud. Elu ei olegi ikkagi kergest killast - tuleb perfektse elu poole pöörduda ise... teha kõike, et sul hea oleks. Ma loodan,et mul sel aastal läheb hästi... kõik lihtsalt võiks laabuda... töö otsingud võiksid paremad olla! Aga jah, seniks... tõepoolest ma ei oska emotsioone väljendada... Ma ei tea!

Pehmeid patju teile,

PS! ILUSAT UUT AASTAT JA OLGU TEIL SELLEL AASTAL ROHKEM ÕNNE JA RÕÕMU JA TÄIS LOOTUST! :))

Kallistades,
Teie Pisi :)

Kommentaare ei ole: