reede, 5. september 2008

Olla noor tudeng, tulevane sotsiaaltöötaja (loodetavasti)!


Oeh, ma arvasin,et kooliaasta tuleb jube, aga otsus hoopis vastupidiseks.. tunnen,et olen valinud lõpuks eriala, mida tahaksin väga õppida :) Eile käisime kursakaaslastega Jõgeval, Siimustes. Siimustes külastasime Kiigemetsa kooli, kus õppisid puuetega inimesed, siis Metsatarekese lastekodus, mida nüüd tegelikult nimetatakse asenduskoduks - teate mis, seal olid kõige rõõmsamad lapsed,keda näinud olen... ja majake on ka super mõnus! Erinevalt Tallinnast seal kõik naersid, toad olid vapustavad, ümberringi oli mõnus! Siis läksime Jõgeva päevakeskusesse, kus nägime inimesi,kes veedavad aega kui neil on igav... erinevate inimestega kohtusime... meeldis väga! Reis läks täiesti minu meelest korda! Kuna mul polnud seal kordagi igav ja tänu tõlkile!

Täna hommikul hakkas mul nii järskult paha, ma ei tea,millest see tulenes.. aga nüüd on parem olla ja ei tea mida õhtul teha,eks siis vaatab! :)

Olge mõnusad! Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: