teisipäev, 30. september 2008

=)

Vahepeal on juhtunud nii palju asju.. nii palju emotsioonid. Eelmisel nädalal oli vaatluspraktikal, käisin igapool ja nägin niii armsaid inimesi, kel silmad särasid kuigi nendega polnud kõik korras.. nii hea oli näha,et on kohti,kus nende eest nii hästi hoolt kandakse... aina hakkan endas kindel olema,et valisin omale kindla eriala, mis mulle meeldiv väga! Ja siis nädalavahetusel oli nii hea :) - rahvusvaheline kurtide päev! Pidu toimus kurtide klubis,meeldiv oli. Ja afterparty Steni juures,mis oli nii vahva! Ma juba vaikselt ootan jõule.. siis on kogu pere koos ja tunneme suurt õnne ja siis on linn veel ilusam, kui vaid lumi maha tuleks! Ja ma õpin esimest korda venekeelt, mis on mulle nii kuradima raske :(. Ma pean pingutama,et selles läbi lüüa ja edasi! Mõnusat sügist! :)

Kommentaare ei ole: