neljapäev, 4. juuni 2009

Silmadest väljub isik...


Silmadest väljub isik, tema mõttestiil, peidetu ja maetu, õnn ja õnnetus, rahu ja meeleheide, armastus ja viha, hingesuurus ja väiklus, tarkus ja rumalus, rikkus ja tühjus, keskpärasuse hallus ja südame-avaruse ilu. On silmi, mida tahaks uuesti näha ja silmi, mida ei suuda vaadata. On hurmavaid silmi, milles peegeldub valgus, naer ja rõõm. Aga on ka selliseid, mille pilk paneb nutma, kaasa tundma, osa saama. Silmades on elulugu, silmad on hingeteatmik, isiksuse sõnadeta infoväljund, hinge suhtluslävi, südame kood. Mina aga lasin ennast petta. Ma ei tahtnud tunnistada endale Sinu silmades peituvat pettust. Ma petsin ennast ning kaotasin tüki enda olemusest. Tänu sellele aga õppisin ma midagi uut. Ma õppisin, kuidas leida silmades olevat pettust...

Kommentaare ei ole: