pühapäev, 24. august 2008

Paar päeva on möödas...

mil lubasin õhtul kohe kirjutada. Täna on pühapäev... eile oli üle pika aja täiesti mõnus päev. Hommikul viis isa ema ja õde ning Lisse suvilasse koos Taaviga. Ja siis tulid tagasi. Ja hakkasid lõpuks ometi vannitoaga pihta. Nüüd tuleb vaid oodata, mil vannituba valmis saab. Nii.. õhtul saatis Sten smsi " tahad tulla minu juurde vesipiibu tõmbama" ma mõtlesin,et mis seal ikka, tulen! Kutsusin Taavi kaasa, kuid ta ei tahtnud, ta jaoks oli vannituba tähtsam, lubas mu isa aidata. Ja siis ma sättisin end ja käisin poest läbi ka,et osta alkoholi. Kella poole 9 paiku jõudsin sinna ja selgus,et ma olen esimene,kes jõudis.. arvasime et tuleb palju rahvast, aga tegelikult oli meid ainult algul 6 : mina, Sten, Martin T, Kristiina K, Argo ning Rait. Tõmbasime vesipiibu ja jõime ning ajasime juttu. Argo ja Kristiina läksid varakult koju ja jäid ainult 4 inimest... olin seal kuni kella 2'ni öösel.. palusin Taavil endale vastu tulla, kuna üksi oli igav koju minna, aga ta tuli autoga (a), isa muidugi juhtis. Ja küsisin autos,et mis tegite ka vahepeal. Lõpuks sain vastuseks, et olime arvutis ja vannitoaga ei tegelenud. Ma olin mingi " mida asjaaa " , tundub, et järgmisel korral pean vist koju jääma ja mitte kuhuile minema,siis nad teevad vannituba valmis ka millalgi. Täitsa mõnus õhtu oli eile.. aga kui täna hommikul ärkasin.. nägin aknast, nii jube ilm, mõtlesin endamisi.. aga siis hakkasin oma toas viimased koristused tegema ja tegin päris kaua kuni sain valmis. Ja nüüd on minu ja õe tuba suurepärane! Terve päev kuulus koristamisele.. Nüüd aga tagasi vannituppa.. lõpuks nad võtsid end käsile ja hakkasid vannitoaga tegelema. Just paari tunni tagasi isa tõi minu ja Taavi tema koju.. ja kirjutan siin nüüd... arvan,et tänaseks aitab.

Head ööd :)

Kommentaare ei ole: